Atsiprašome už nepatogumus įstaigos telefonas laikinai neveikia.
Mikrobiologiniai tyrimai

Mūsų laboratorijoje atliekami mikrobiologiniai tyrimai, kurių pagalba galime aptikti infekcinių ligų sukėlėjus.

Sergant įvairiomis infekcinėmis ligomis yra labai svarbu nustatyti ligos sukėlėją, nes nuo to priklauso gydymo sėkmė. Infekcines ligas gali sukelti bakterijos, grybai ar virusai.

Bakterijos yra ir kiekvieno iš mūsų dalis, tačiau kai kurios jų rūšys visuomet, ar dažniau nei kitos, sukelia infekcijas. Bakterijoms gydyti reikalingi antibiotikai, tačiau tam, kad gydytojas pasirinktų tinkančius antibiotikus, reikia žinoti ne tik bakterijų rūšį, bet ir jų jautrumą antibiotikams. Vartojant antibiotikus, veikiančius didelę dalį bakterijų, yra pažeidžiama gerųjų bakterijų pusiausvyra organizme.

Taip pat labai svarbu prieš pradedant gydymą antibiotikais paimti tiriamąją medžiagą iš infekcijos vietos, nes pradėjus gydymą antibiotikais infekciją sukėlusios bakterijos gali nebeišaugti – tuomet negalėsime sužinoti infekcijos sukėlėjo ir jo jautrumo antibiotikams.

Grybų sukeltoms infekcijoms gydyti svarbiausia žinoti grybo rūšį dėl kai kurių rūšių įgimto atsparumo priešgrybiniams preparatams.

Norint įvertinti ar sergama virusine žarnyno infekcija, tikslinga atlikti tyrimus, aptinkančius virusus išmatose.

Mūsų laboratorijoje atliekami mikrobiologiniai tyrimai, kurių pagalba nustatomi ligas sukeliantys bakterijos ir grybai iš: akių, ausų, nosies, gerklės, skreplių, žaizdų, šlapimo, genitalijų, prostatos sekreto, spermos, išmatų. Taip pat nustatome išaugintų svarbių bakterijų jautrumą antibiotikams. Tiriame odos nuograndas, nagus ar plaukus dėl grybų augimo bei vertiname ar išmatose aptikta Rota ar Adeno virusų. Grybų jautrumo priešgrybiniams preparatams nenustatome.

Registruotis tyrimams galite telefonu: +37064021277

Norite sužinoti apie papildomai teikiamas paslaugas?

Registruokitės ir gaukite specialius pasiūlymus bei naujienas pirmieji: