Norime Jus informuoti, kad šiuo metu vyksta svetainės atnaujinimo darbai, siekdami suteikti jums dar geresnę naudotojo patirtį. Atsiprašome už nepatogumus.
Atsiprašome už nepatogumus įstaigos telefonas laikinai neveikia.
Nemokamas hepatito C viruso antikūnų testas

Nors medicina sparčiai žengia į priekį, tačiau hepatitas C ir toliau išlieka viena labiausiai nesuvaldytų infekcinių ligų. Šią ligą sukelia hepatito C virusas, kuriuo sergant, dažnai nebyliai vystosi kepenų uždegimas, kuris pažeidžia kepenis. Laiku nenustačius ir negydant ši liga gali progresuoti į kepenų cirozę ir pirminį kepenų vėžį.

PSO duomenimis, pasaulyje 58 milijonai žmonių serga lėtiniu hepatitu C, o kasmet nustatoma apie 1,5 milijono naujų infekcijų. Lėtinis hepatitas C yra dažniausia kepenų transplantacijos priežastis JAV ir Europoje.

Nemokamas hepatito C viruso antikūnų testas

Hepatito C virusas plinta per kraują, rečiau per lytinius santykius, taip pat gimdymo metu serganti motina gali užkrėsti naujagimį. Hepatito C virusu neužsikrėsite čiaudint, kosint ar sveikinantis. Paprastai 15-45 proc. ligonių pasveiksta savaime per 6 mėn., kiti suserga lėtiniu virusiniu hepatitu C, o jis, kaip minėta, lemia negrįžtamus kepenų pažeidimus.

Pasitikrinti dėl hepatito C rekomenduojama:

· jei iki 1993 m. buvo perpiltas kraujas, atliktos chirurginės operacijos ar invazinės procedūros;

· jei padidėję kepenų fermentai ALT, AST;

· hemodializuojamiems, sergantiems hemofilija ir kitomis kraujo ligomis, ŽIV, po transplantacijų pacientams, kraujo donorams, vartojantiems švirkščiamus narkotikus, turintiems daug lytinių partnerių, medicinos įstaigų darbuotojams, sergančiųjų hepatitu C šeimos nariams.

Nuo šiol Uosto poliklinikoje prisirašiusiems apdraustiems pacientams, gimusiems 1945-1994 m. anti-HCV testas vieną kartą atliekamas nemokamai. Anti-HCV testas neatliekamas, jei pacientui jau buvo nustatytas teigiamas šio testo rezultatas.

Registruotis tyrimui skambinkite: +37064021277 ar kreipkitės į savo šeimos gydytoją.

Išsamesnė informacija ir registracija

Norite sužinoti apie papildomai teikiamas paslaugas?

Registruokitės ir gaukite specialius pasiūlymus bei naujienas pirmieji: